dilluns, 23 de maig del 2011

[26 de Maig] Assemblea Social oberta d'Horta-Guinardó

Davant l'increment de les mobilitzacions populars a Barcelona arrel de l'Acampada de Plaça Catalunya, l'Assemblea Social d'Horta-Guinardó* ha decidit convocar una reunió extraordinària per contactar amb les desenes de persones que s'han adreçat a nosaltres aquesta setmana.

Dijous 26 de Maig a les 19:00 a la Plaça del Nen de la Rutlla del Guinardó

Assemblea Social oberta d'Horta-Guinardó
continuem organitzant-nos i decidint que fem als nostres barris!

*L'Assemblea Social d'Horta-Guinardó és el resultat de la unió de diferents persones, col·lectius, i assemblees de treballadores que es reuneixen des de fa mesos per donar una resposta obrera a la crisi, treballar per l'autoorganització popular i aconseguir canviar el sistema capitalista per un sistema més just.

4 comentaris:

  1. per quan la propera?
    Jo no vaig poder asistir ahir, però m'agradaria apropar-me la setmana que ve.
    Salutacions a tots!

    ResponElimina
  2. Jo tmp vaig poder anar.
    Podríem fer un altre reunió aquesta setmana.
    El dimecres a la tarda, per exemple.
    Informeu per aquí si hi ha cap proposta més.

    Gràcies!

    ResponElimina
  3. La propera és dimarts 31 a les 19h a la pl. del Nen de l'Aro.

    Salut

    ResponElimina
  4. http://assembleasocialhg.wordpress.com/

    ResponElimina

Els comentaris realitzats amb un to irrespectuós i/o amb un contingut masclista, racista o feixista seran immediatament eliminats.